Fint vær ble det i dag, har vært på tur men ikke så mye mer enn det.

 

 

 

Slik så det ut på morgenkvisten i dag rundt meg, himmelen var kjempefin syntes jeg da. Hadde en natt uten søvn så det ble en lang morgen her, ja når den starter klokken 03.00 så ble den lang. Så når klokken nærmet seg 08.00 så gikk jeg meg ut en tur, og kom hjem klokken 11.00 så det ble en tre timers tur det var deilig. Jeg havnet jeg på sofaen en time, måtte ha med meg ski rennet i dag som Therese Johaug vant og Norge fikk en ny gull medalje.

 

Så ellers så har jeg ikke gjort noen verdens ting, bare følt at jeg har vært i en som kommer ett halvt sekund etter meg selv. Men jeg skal ikke klage for det er jo min egen skyld at jeg ikke fikk sove i natt, eller det er vel ikke det sånn egentlig for det er jo kroppen min som gjorde det ikke jeg. Hva kan jeg for denne angsten og uroen som var i kroppen min, smerter og alt det var ett rent helvete så nå har jeg ett stor ønske er at kroppen er roligere til natten. Men det får en ta som det kommer, er ikke noe annet å gjøre.

 

Uroen som er i kroppen min er som små spasme lignende bevegelser til og med når en sitter stille, så en er nesten utslitt før en får startet dagen og dagens tur. Nei nå får jeg avslutte dette innlegget før det blir en hel haug med klage setninger i ett og samme innlegg, er jo andre som har det mye verre enn meg både kroppslig og personlig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Søvn ja det er viktig, sliter veldig med det og det har jeg gjort lenge.

        Deilig med de to lufteturene jeg fikk, den siste var veldig lang og deilig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg