Fikk mail om at jeg måtte sende faktura til blogg.no.

 

 

 

 

 

Det var jo moro og få den e- posten i dag så da var det bare å opprette en faktura hos frilans finans.no, så da er det bare å vente i en måned så kommer pengene. Er jo ikke kjempe mye men det er nesten en ukes matbudsjett som jeg får utbetalt, skal spare alt jeg får utbetalt fra bloggen min for å se hvor mye det blir i løpet av året. Blir jo spennende og se hvor lang tid det tar før jeg kan opprette en ny faktura igjen blir det neste måned eller kanskje det går 3 til 5 måneder, håper på to måneder  for foreløpig denne måneden så har jeg tjent opp 75 kroner til nå så det kan jo ta en stund før det skjer noe. Så det er godt man ikke har bare bloggen som inntekt, jeg har min trygd som kommer hver måned men jeg får noen kroner hver mandag. Jeg har bloggen som en hobby som jeg tjener penger på, er jo spennende å se hvor mye det blir etterhvert.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

7 kommentarer
      1. Gå inn på noe som heter frilans finans lag deg en profil der. Så kan du sende en faktura hos dem, som blir sendt til blogg. No. Håper du får det til.

        1. Ok, har opprettet bruker – men usikker på hva mer jeg skal gjøre da de ber om full adresse til den jeg skal fakturere til .. og evt. organisasjonsnummer.. kanskje jeg har gjort noe feil ?

          1. Dette er faktura adressen Faktura sendes til [email protected]. Hvis ikke dette hjelper så må du skrive til support inne på frilans finans så får du hjelp der inne hos dem for det slet jeg med også første gangen jeg skulle skrive faktura til egmont. De er veldig behjelpelig inne på frilans finans.

            1. Så bra det var godt og høre, det tok litt tid å huske hva jeg gjorde for over ett år siden for min del. Men jeg kom på det til slutt og det var jo bra, og neste gang så behøver du ikke og gjøre så mye som ved første gang. Da trykker du bare på kunden du skal sende fakturaen til, så da blir det lettere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg