Fikk i hus det jeg trengt, så ble det tur på meg.

 

 

 

I dag tidlig ble det frokost før klokken 07.00 tidlig men slik er det, for jeg kan jo ikke gå i butikken på tom mage for da kan det komme ting i handlekurven som ikke står på handlelisten og det kan jeg ikke for budsjett må følges. Og det gikk fint denne mandagen også, så det blir bra denne uken også tror jeg da får handlet inn litt til helgen også.

 

Så ble det en fin og lang tur i fint høstvær, og det ble en kjempefin og koselig tur med matpakke og kaffe på termos og sitteunderlag i sekken. Satte meg ned på en steinbenk og tittet utover elva, som sola speilet seg i elva det var ett fint syn men skulle ønske jeg hadde en turkamerat men det har jeg ikke så da er det bare å gjøre det beste ut av det.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

14 kommentarer
      1. Jeg veit at de har det på Kongsvinger det eneste problemet er at reiseveien er lang nesten 7 timer med tog og lang bussreise, jeg bor på Kongsberg så det får bli min sommerferie til neste sommer. Ja det er ett fint tilbud som alle Turistforeninger syntes jeg da.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

          1. Har funnet en tur gruppe jeg vil være med på, og det er ikke langt og det er gratis.

            Så takk for tipset.

            Ønsker deg en kjempefin dag.

            Klem fra meg til deg.

        1. Men har de ikke slik tilbud på Kongsberg også? Eller Frisklivsentral? De har forskjellige tilbud her i kommunen, som Aktiv på dagtid og noen kurs. Vil da tro det finns noe slik der du bor også?

          1. Jeg har funnet meg en tur gruppe som jeg vil være med på i DNT, skal sjekke ut om det er flere veit ikke om kommunen har noen tilbud.

            Takk for tipset.

            Ønsker deg en kjempefin dag.

            Klem fra meg til deg.

    1. Det hørtes ut som en koselig dag du har hatt, og supert at du fikk til en tur også 😊

      Hos dere har dere mye bedre vær enn hos oss. I nesten hele oktober har det regnet kontinuerlig, og jeg det har vært 4-5 dager til sammen med oppholdsvær 😜

      Ønsker deg en superfin tirsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja den dagen var fin og koselig, tur det får jeg alltid presset inn for det gjør godt for kropp og sjel.

        Vi har hatt mye sol men en kald vind, ingen regn de siste dagene og bra er det. Vet at dere ikke har hatt noe særlig med finvær i oktober.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er DNT på Kongsberg også. Hvis du er på Facebook kan du jo søke etter en turvenn/tur gruppe der. I og med at du liker å være til hjelp for venninnen din(vi alle liker vel å være til hjelp) er det kanskje andre du kan hjelpe og samtidig tjene litt penger. Tur med hund på dagtid(mener å huske at du hadde hund tidligere), passe barn, hjelpe til i hagen /måke snø når den tid kommer. Det er mange som trenger hjelp uten å ha noen å spørre. Heng opp lapper i butikken, du vet aldri hva som skjer. Og ja, jeg vet at du ikke har bedt om råd, men da jeg så ditt svar til Vibbedille, måtte jeg se om det var DNT på Kongsberg.Jeg er selv uføretrygdet, så jeg vet hvordan det er. Det å hjelpe noen er berikende og kan potensielt bidra til nye venner. Derav mitt innspill om å hjelpe andre. Dette er skrevet i beste mening, for jeg vet hvordan det er å gå dager uten å snakke eller være sammen med noen. Alt godt og klem fra Birgitte

      1. Jeg har funnet en tur gruppe i DNT på Kongsberg. Er på facebook men bruker den veldig lite, skal ta en titt der etter hvert.

        Ja jeg liker å være til hjelp for noen for det gir meg mye glede, gjør det ikke for å tjene noen kroner bare det å være til nytte i samfunnet.

        Jeg takker så mye for tipset.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er friluftstrimmen som jeg skal melde meg på så jeg kan være med til mandagen, takk for tipset har fått svar nå jeg er med på mandag.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg