Fikk e-post fra Egmont og har sent fakturaen for september.

 

 

 

 

I dag fikk jeg e-post fra Egmont de som bloggen er tilknyttet, så nå har jeg sendt faktura til dem for september måned. Har ikke fått utbetalt det for august enda men det kommer vel snart, så da får jeg to utbetalinger tett i tett fra dem. Det er godt for da kommer jeg nærmere det som kameraet som jeg ønsker meg av meg selv til bursdag og jul, ja jeg skal kjøpe meg en stor julegave/bursdagsgave til meg selv i år sånn at det i alle fall ligger en gave til meg selv under treet som jeg ikke skal ha tror jeg da.

 

Jeg bruker ett faktureringsfirma som heter Frilans finans, jeg skriver faktura der inne de trekker skatten og jeg sparer også opp feriepenger slik at det blir litt ekstra til ferien.

 

Trenger ikke tenke på noe annet enn å skrive fakturaen, de ordner resten å det er godt så slipper jeg å tenke på det med skatten og alt annet enn å skrive fakturaen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Så kjekt det blir litt ekstra på deg, du får vel gaver fra barna dine, fosterforeldrene burde jo ordna det🤔håper du har en bra dag, fått gått deg en tur om ikke Anna, venninnen din, på sykehuset enda? Klem fra meg

      1. Ja det er kjekt med noen ekstra kroner, kanskje det krever ingenting fra barna mine. Ja jeg fikk meg en tur ut, fikk bare gått halvparten av turen for vannet stengte veien som jeg hadde tenkt til å gå elva hadde tatt den.

        Venninnen min ligger nå på rehaben nå, på helsetunet her i byen og en tur om dagen for sår stell.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er suverent. Denne måneden har ikke jeg tjent nok. Eller forrige da. Så må lage flere innlegg om klikk klikk, jeg. Koselig at du sparer til noe fint <3 God klem…

      1. Tusen takk. Så synd at du ikke klarte å tjene nok i forrige måned, ja lag flere klikk klikk, jeg klikker veldig gjerne på dine klikk klikk så du også tjener nok så du også har noen kroner ekstra i måneden.

        Ja jeg har ønsket meg et kamera i mange år, så nå skal jeg ha det.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg