Får håpe at jeg får noen timer med søvn i natt.

 

 

 

Nå ønsker jeg meg faktisk noen timer med søvn i natt etter tre netter med nesten ingenting, hadde mest håpet på en hel natt med søvn men det er bare en drøm.

 

Er vel lov å håpe så får en se i løpet av natten at det går greit, har ikke flere sovetabletter så jeg må bare klare meg uten. Skal bare ta natten til hjelp å går ikke det, så får en ta dagen til hjelp er jo ikke annet å gjøre. Er jo ingen som blir forsømt hvis jeg må sove litt på dagen, ingen andre enn meg selv så det går bra det.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper at du får fornyet resepten din før påske for du trenger helt klart sovetabletter. Det er horribelt med flere dager i strekk uten en god natts søvn. Vel, jeg rangler selv her i natt. Går rundt og gruer meg til skattemeldingen skal komme for flere jeg kjenner har fått mye i baksmell på skatten. Vel, får ta en dag av gangen så går det nok bra.
      Krysser fingre for at både du og jeg får sove i natt, og får vi ikke det da kan vi ta formiddagslur i stedet. God natt fra meg. Klem

      1. Jeg har fornyet alle resepter til påske sånn at nå er det gjort. Ja det er kjempe strevsomt men jeg må jo bare holde ut, ble litt ekstra søvn på dagen i dag.

        Nei gruer meg ikke til skattemeldingen kommer får en baksmell så får en bare betale og være glad, er jo ikke annet å gjøre men jeg har aldri fått baksmell før å får nok ikke det i år heller for jeg har betalt ned både lån og annet med samme renter som jeg hadde i 2019 så det går nok bra det.

        Ja jeg fikk sove litt i natt og tok dagen til hjelp på det området.

        Ønsker deg en riktig god torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg