Etter å ha tatt hele leiligheten.

 

 

 

Jeg skrev jo tidligere i kveld at jeg var veldig rastløs, så jeg gikk fullstendig amok med langkosten og skurefilla. Så nå er jeg helt på felgen når det gjelder energi, men jeg er iallefall ikke rastløs lenger heller utslitt.

 

Nå sitter jeg og skriver dette innlegget og slapper av, for jeg koser meg med bloggen min selv om det er enkelte i familien som ikke liker at jeg blogger men det er min sak og ikke deres sak at jeg blogger så det kommer jeg til å fortsette med. Ja jeg kommer til å blogge så lenge jeg veit hvordan jeg gjør det eller rettere sagt husker hvordan man gjør det, så det kommer til å bli lenge med andre ord.

 

Nå får jeg komme meg inn igjen på det jeg skulle skrive om, og det var jo at nå er jeg faktisk helt utslitt og nå om dagen så er det ikke så mye som skal til før jeg blir det. Så det er vel nå snart på tide og finne senga og lade batteriene slik at jeg kan våkne duggfrisk og opplagt til i morgen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

9 kommentarer
    1. Vært en tur med mopp og støvsuger selv, som vanlig. Moppen mest fordi valpen kom inn med sørpete labber. Håper du får hvilt deg og er klar for nye runder med innlegg, og virkelig ikke bry deg om hva andre mener du skal eller ikke skal gjøre.
      God natt fra nattugla

      1. Ja med sørpete små labber så er det greit å ha moppen tilgjengelig. Ja da jeg har fått hvilt meg godt, har ikke blitt mange innleggene enda i dag for get har vært her for å gjøre i stand internetttilgangen vår men det kommer utover ettermiddag/kveld. Nei de må jo bare sitte på sin høye hest og surmule for jeg fortsetter å blogge som jeg pleier.

      1. Jeg skal fortsette å blogge, jeg skal ikke la noen stoppe meg.

        Ha en kjempe fin ettermiddag og kveld vi har hatt litt trøbbel i dag, men ellers en helt topp dag.

    2. Når man er rastløs kan man vaske litt av gangen for ikke å slite seg ut. Det regna sånn her i går og da vasket jeg. Kan si at da jeg la meg så sovnet jeg med en gang og sov hele natta. Det er din blogg og når man skriver av hjertens lyst så får bare familien si hva dem vil. Du bestemmer over deg selv og ikke andre. Håper formen din er bedre i dag. Jeg skal hjem i dag for jordbærene som man har bestilt er klare og man skal lage syltetøy. Ha en fin dag og klem fra nord.

      1. Jeg tok alt og sovnet som en stein når jeg la meg har faktisk nettopp stått opp nå. Formen er bedre nå så skal ikke klage og nå regner det som bare rakkern. Ja jeg skal fortsette å blogge ingen skal bestemme det, har så lite kontakt med familien min så de får si hva de vil. Lykke til med syltetøyet syntes jeg kjenner den gode lukten helt ned hit

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg