Ett forum har bestemt at denne lille gutten ikke skal få den behandlingen som han trenger.

 

 

 

 

Ja når ett beslutningsforum skal bestemme hvilken behandling som skal gis av staten eller ikke på grunn av pris, så mener de at denne lille gutten ikke skal få den behandlingen det kreves for at gutten skal få beholde synet. Staten og dette forumet mener det er for dyr behandling, det blir vel altfor dyrt når han må ha hjelpemidler, uføretrygd fra han fyller 18 år og fram til han skal over på pensjon.

 

Tenke seg til at en operasjon kan redde synet til gutten, nå har hans mor startet en spleis som jeg legger ved her: https://spleis.no/168858

 

Jeg hadde tenkt å dele denne med dere i går, men var redd for at jeg gjorde noe dumt at jeg deler spleisen til noen jeg ikke en gang kjenner. Men da jeg så denne familien på nyhetene så ble jeg solgt av denne skjønne gutten, og tenkte hvilken skjebne stakkars liten.

 

Ja jeg kan dele spleisen til andre slik at den når ut til flere, sånn er jeg laget kan jeg hjelpe noen så gjør jeg det gjerne så jeg hjelper dem på denne måten.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg