Et kjedelig liv så du.

 

 

 

 

Min morgen er som den pleier jeg sitter her og leser blogger og drikker kaffe, ja det er det jeg gjør vær morgen så kjedelig å lese for noen men slik er det i mitt liv.

 

Men hvis jeg ikke får i meg kaffe koppen om morgenen så blir det ingen god dag, å ja det er sikkert kjedelig å lese om men det er noe jeg gjør.

 

Min hverdag er sikkert kjedelig for noen men jeg må leve med den i ensomhet, har ingen å rundt meg som kan ta meg med på noe som sikkert er spennende nok for noen ja du leste helt riktig. Har ingen venner eller familie som tenker over at jeg finnes når de skal noe som kanskje hadde vært av det slaget, er det noen festligheter som skjer så er det ikke noen som tar opp telefonen og ringer og spør meg om jeg har lyst og være med.

 

Jeg er jo ikke fin nok eller noen de vil ha med så jeg sitter hjemme alene, og når vi møtes så får man høre hvor fint og morsomt de har hatt det sånn er mitt liv jeg er ikke bedt på noen ting er ikke bra nok for dem. Jeg er bare bra nok når de har brukt for meg, ikke ellers i hverdagen.

 

 

Takk for at du brukte noen minutter av din dyrebare tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Jeg er glad for at alle vi bloggere har forskjellige liv, og så lenge man trives i det man gjør er det som er det viktigste av alt.

      Du forteller om din hverdag og andre om sin hverdag, og det er det som er kjempekoselig å lese bloggene til andre.

      Det er viktig å gjenspeile hvordan vår generasjon kan ha det også.

      Ønsker deg og Elvis en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er det jeg mener også, godt vi er forskjellige alle mann verden hadde vært veldig kjedelig hvis alle var like og drev med det samme. Men det finnes noen som henger seg opp i en ting og ser seg lei på det og rakker ned på det i sin egen blogg.

        Ønsker deg og dine en riktig god tirsdag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg