Erna står å trekker fram det ene smitteverntiltakene, men klarer hun å følge dem selv nei det klarte hun ikke. Og denne bloggeren som driter i alle andre.

 

 

 

 

 

 

Ja dere lurer sikkert nå men jeg hørte på nyhetene nå at vår egen statsminister og familien klarte ikke å følge sine egne smitteråd, i vinterferien så reiste hun til Geilo som hun og familien feiret hennes seksti års dag ute på resturante de var litt for mange.  Her sitter de fleste i landet og følger disse smittevernrådene og tiltakene hennes, å så klarer hun det ikke selv hva skal man si om det det er da helt på tryne spør du meg. Å hun vil jo at vi skal følge dem men ikke hun, er det en dugnad så er det en landsdekkende dugnad så skal hun jo følge dem også.

 

 

Du har jo også de som driter i det og reiser til Spania, greit at denne personen som har vært på tv flere ganger i dag for å forklare seg. Julia Nyland tenker bare på seg selv å ingen andre, egoismens lenge leve sier jeg da. Dere får dømme selv, jeg mener at du skal jo ha et ord med i laget men dette er mine meninger i denne saken. Hun får bare reise men da får du bli der en kjempe lang tid, helst til pandemien er over og blir den det aldri så får du bare bli der nede.

 

Vi vanlige mennesker prøver å leve etter alle disse tiltak og smittevernråd ja en hel jungel av dem, man kan jo gå seg vill i disse men gjør mer enn det jeg skal for å slippe å bli smittet eller være transport middelet til dette viruset fra en kommune til en annen. Så må man bare dra på ferie til Spania eller ha store fester, uten å legge inn en tanke på andre enn seg selv.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hei. ja respekten for Erna forsvant nå.

      Jeg har en familie jeg ikke har sett på et år. De bor i utlandet. Jeg har ikke presset på for å få reise heller – nettopp på grunn av coronaen. Jeg er ikke i målgruppen for å få noen snarlig vaksine. Hva gjør jeg da hvis jeg må ha vaksinepass? Valg 1 ta vaksine og risikere blodpropp og dø. Valg 2 ikke vaksinere og få covid og evt. dø.

      Jeg er LUTA LEI, men enn så lenge følger jeg reglene,

      Har håp om at det er hjelp i den siste nedstengningen nå. Hvis ikke gir jeg opp.

      Ønsker deg ialle fall en god kvelg. Håper du får sove. Jeg sliter også med det. Det har blitt verre i løpet av coronaen

      Klem fra Lise

      1. Respekten for henne har jeg mistet for lenge siden, godt det er valg til høsten.

        Jeg skal i allefall vaksinere meg så fort jeg får tilbudet.

        Ja jeg er lut lei av å måtte være alene bestandig, er ikke det at jeg skal ut å reise utenlands.

        Ja jeg håper at denne siste nedstengningen hjelper, hodet mitt har gitt opp for lenge siden mentalt men viljen for å holde ut litt til.

        Ønsker deg en en kjempefin torsdagskveld, håper du får sove godt til natten.

        Klem fra meg til deg.

        1. Det der med blodpropp og dødsfall av vaksine og covid var satt på spissen. Jeg skal vaksinere meg når tiden er inne. Men noen gange virker alt håpløst. 🙂
          Klem Lise

          1. Jeg skjønner håper at det blir litt fortgang i denne vaksineringen. Håpløst ja det forstår jeg og kjenner på kroppen daglig at det er fullstendig håpløst og at jeg er dritt lei hele denne pandemien.

            Klem fra meg til deg.

    2. Det er håpløst. Snart sittet her alene i et år jeg. Eller det er over et år nå!
      Erna kan det så godt, med dret i det….og bortforklarer og ror….
      Men en klem til deg.

      1. Har også sittet her alene i over ett år nå, er jo til og med råd om ikke å dra mellom kommunene en gang.

        Erna burde kunne disse smitterådene veldig godt, så hun har driti seg selv på leggen og kommer med de dummeste bortforklaringer. Jeg veit ikke hva jeg skal si, dette gjør jo at folk også kommer til å gjøre som de vil.

        Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg