Er vel på tide å oppdatere gjorde det ikke i går så da gjør jeg det nå.

 

 

 

Hadde ingenting og oppdatere med i går, hadde fullstendig skrivesperre følte at alt jeg hadde tenkt å skrive var for dumt så da lot jeg det være.

 

Dagen i dag har vært fin den værmessig, har vært på tur i dag og gikk innom venninnen min og opp på butikken for henne. Før jeg gikk i butikken så satt vi å skravlet om alt og ingenting over en kopp kaffe, det er så deilig å ha noen å prate med i løpet av dagen. Og til dere som er redd for at jeg tar med meg smitte ikke vet jeg hurtigtesten var negativ i dag også, lurer på om den registrerer omikron jeg da.

 

Var også innom bymisjonens kafe og hentet en gave til meg som ei hadde levert inn der, skal skrive mer om det på mandag med bilde for da har jeg penger på kontantkortet på telefonen min orker ikke ut igjen nå og i morgen skal jeg holde meg hjemme.

 

 

I kveld skal jeg slappe av med tv og noe mat å putte i spisestasjonen eller kjeften som det også kan sies, kommer nok ett innlegg til i kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg