Er noe ensomt og trist hvis man kan kalle det det.

 

 

 

Ja det er trist og ensomt eller skal man kalle det alene, men er du alene og ingen bryr seg om hvordan du har det så er man vel ensom og alt er utrolig trist. Jeg har aldri savnet noen så mye når det er noe som skjer som du vil prate med noen om men du har ingen å prate med om det som skjer om dagen, men jeg får komme meg igjennom det alene men det tar bare mye lengre tid å bearbeide det.

 

Jeg skal ikke skrive så veldig mye om det som skjer om dagen, for da flyr enkelte i taket og jeg vil ikke ha det på meg at jeg er grunnen til at et tak har blitt skadet og ødelagt bare for jeg har tatt opp et tema som det menneske ikke liker. Det har med økonomi å gjøre sier ikke mer enn det, for det finnes de som ikke liker at en skriver om akkurat det temaet.

 

Det er vanskelig å bære enkelte problemer alene å ikke kunne snakke med noen som kanskje forstår, er jo ikke det som er ønske situasjon å ha det slik.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg