Er mange som spør har du det bra, får vel bare si ja.

Reklame | Outnorth.

 

 

 

Jeg får støtt og stadig spørsmål om jeg har det bra, spesielt på sms på telefonen og de jeg møter ute. Jeg føler jo at jeg må si jeg har det bra, men det har jeg faktisk ikke føler at jeg står helt alene her i den store verden. Rett og slett så er jeg både alene og ensom om alle vanskelige ting i mitt liv, tørr ikke å si hvordan det virkelig er noen ganger enda så mye jeg vill gjøre det. Jeg vil jo ikke bli sett på som en sutrekopp bare for jeg sier hvordan livet mitt er, ja økonomien min som jeg har skrevet mye om før tørr jeg ikke å nevne for da sees det ut som jeg tigger noe som det ikke er ment som. Noen setter ett spørmålstegn om hvor mye smerter jeg har, skal en slutte å være så ærlig som jeg var før eller skal jeg fortsett som jeg gjorde før ikke veit jeg?.

 

Vil jo ikke forandre på bloggen når det gjelder åpenheten og ærligheten, men det er noen som mener at jeg syter om smertene for å få oppmerksomhet det samme med økonomien. Det finnes vel andre måter å få oppmerksomhet på enn å utlevere ting som er vanskelig her i livet sånn ser jeg det.

 

 

Ps den klikk, klikken som ligger ved genererer 1 krone pr klikk til meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Bergans Lone Lady Jacket Dame parkas ufôrede Blå XS//Dobsom Comfort Women’s Dame friluftsbukser Sort 42//Didriksons Vienna Women’s Parka Dame synthetic-lined parkas Sort 40//Lifeventure Vacuum Flask – 300ml termos Blå OneSize

2 kommentarer
    1. Synd at folk tviler på dine smerter.Det e vel kun du som vet og har problemene med det.
      Trist at du er ensom.Ekstra ille for mange i disse corona tidene.
      Du får nu ha en fin kveld/natt.
      Har klikket.
      Klem fra mæ

      1. Ja det er enkelte som setter sin tvil til det meste jeg foretar meg her på bloggen, men de smertene er det jeg som kjenner og må kjenne på hele tiden til alle døgnets tider.

        Ja ensomheten er stor nå i disse corona tider, så den er verre nå enn den var før den kom.

        Ønsker deg en riktig god onsdagskveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg