Er lite jeg har fått gjort i dag, har vært så klamt og varmt i dag.

 

 

 

Fikk gått meg en tur i dag også deilig men litt for tung og klam luft, var en tur oppe hos venninnen min formen min var bedre i dag og godt var det.  Handlet for venninnen min og vi drakk kaffe og skravlet om alt og ingenting,  og det er så godt å ha noen å prate med i løpet av en dag og det syntes hun også.

 

 

Da jeg skulle ta meg en kjapp tur ut i kveldingen så hadde det begynt å regne og det uten sidestykke, det hølj regnet så inn i hampen så jeg lot den tuen være det var jo noe som jeg hadde lyst til men det var ikke noe viktig på meg.

 

Livet skjer rundt meg men jeg klarer ikke og henge med, er mye jeg ønsker å få oppleve eller gjøre. Men så er det mye jeg må jobbe noe så uendelig mye med meg selv for å klare å gjennomføre det jeg har lyst å gjøre, der er det en psykisk sperre som jeg ikke har knekt koden på. Den er ikke låst med en kode det er mange ting som må nøstes opp i for å klare det, alt ordner seg til slutt men nå må jeg jobbe med det uten hjelp fra psykologen for der måtte jeg kutte den utgiften ble for dyrt over tid sånn er det bare.

 

 

Nå sitter jeg og venter på herrenes håndballkamp, de skal Slovenia hvis jeg ikke husker feil den kvartfinalen starter på tv N klokken 21.30.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg