Er ikke enkelt å trekke ukensblogg, er vel bare å trekke ut en av de man leser fast selv da.

 

 

 

Jeg skulle ha trukket ukensblogg i dag men da ingen meldte seg så tok jeg og trakk mellom de bloggene som jeg leser hver dag så falt valget på en blogg som jeg må ha med meg hver dag.

 

Den dama skriver så veldig bra og har alltid noe humoristisk å komme med, og hun ser alltid lyst på livet selv hvor hvor dårlig dagen hennes kan være.

 

Hun skriver også om temaer som er viktig å få med seg både på godt og vondt, hun har fått en djevelsk sykdom. Jeg veit ikke om jeg hadde tatt det like bra som henne men jeg er ikke så sterk som henne, hun har iallefall fått meg til å tenke på en annen måte enn jeg gjorde før.

 

Har du ikke vært innom hennes blogg før så kan du ta en tur innom her: https://mammapaahjul.blogg.no

 

Jeg håper bare hun får mange besøk via linken, og at hun syntes det jeg skrev i dette innlegget var greit.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg