Er ikke annet å gjøre nå enn å si godnatt.

 

 

 

Nå er det langt på kveld og snart på tide å kneble beinhaugen og krype godt inn under dyna og få seg en god natts søvn, skal bare en tur ut med Elvis min kjære hund så han får gjort det han skal før vi tar kvelden her. For nå er jeg så trøtt og sliten at øynene mine glir igjen hele tiden, har jo jobbet veldig med bloggen i dag men til dagsdato så forstår jeg ikke hvordan jeg får lagt inn bilder på denne bloggen om dagen så det får bare bli en hel del tekst og framheving av et bilde for det er det jeg har forstått. Men jeg ser det ikke på bloggen min så jeg forstår ikke helt om dere får sett det heller, for jeg kommer jo ikke på forsiden så jeg veit ikke hvordan det ser ut på bloggen min. Så om det er noen som kan forklare det for meg så hadde det vært fint, men når det er sakt så vinker jeg god natt til dere alle fra den ensomme blokka mi i mørket.

 

 

Det var jo mange som fant meg i går for jeg hadde nesten 800 sidevisninger i går manglet bare ni stykker på det, lå jo på 42 plass på topplisten over det døgnet noe som var fint og våkne opp til.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Velkommen over du også 🙂 Jeg tror dette blir bra jeg 🙂

      Selv er jeg vant med wordpress fra mine to private blogger som jeg eier domenet på selv. Føler at wordpress er mer sikkert enn det oppsettet vi hadde på gamle blogg.no. Det er fordi vi har flere muligheter på innstillingene. Selv har jeg valgt å beskytte meg selv fra å motta stygge kommentarer når de som kommenterer må legge igjen navn og mailadresse for å kommentere.

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin og god natt <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, men hvordan får man lagt til bilder i innleggene som jeg skriver det har jeg ikke fått helt til enda. Ja det er kjempebra at de må legge igjen epost og slike ting for da er det ikke bare og slenge inn kommentarer i øst og vest som ikke er så veldig snille.

        Det er utrolig mye å sette seg inn i og for meg så tar det utrolig lang tid.

        Ønsker deg og dine en riktig god onsdag, natten var bra den tror jeg sov i alle fall hele natten.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg