Er faktisk litt oppgitt.

 

 

 

Nå i disse corona tider så er det ikke enkelt for oss som er pollen allergikere å ferdes ute, folk blir jo helt fra seg om du nyser eller hoster litt og det er jo også symptomer på både corona og allergi. Hva skal en gjøre da holde seg inne som en eremitt og ikke vise seg ute før til vinteren igjen for jeg er allergi plaget hele våren, sommeren og høsten, våren er det bjørk og annen pollen, sommeren gress og høsten buerot så hva gjør en. I dag så nøs jeg på min daglige tur å så uheldig jeg var så møtte jeg ett menneske og det menneske sa er det så smart at du er ute blant folk du er jo syk, da tenkte jeg og sa unnskyld meg men pollenet kommer til samme tid hvert år og dette er ikke noe corona det veit jeg 100% for jeg ble testet og jeg var negativ er du testet er da mitt spørsmål du kan jo selv gå rundt som en smitte bombe uten å vite det. Jeg kjente dette menneske fra før ellers så hadde jeg ikke svart på denne måten, tror jeg kom fram med mitt budskap til denne personen for hun sa unnskyld etterpå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg