Er en kald fornøyelse å være ute, har da gått meg en tur i dag også.

 

 

 

Har da vært ute å gått en tur i dag også, men det var en kald fornøyelse med 3 grader ute og vind det har haglet flere ganger i dag. Gikk sånn ca 10000 skritt i dag også, når jeg var ute på tur så ringte venninnen min og lurte på om jeg ville komme på kaffe og skravle litt. Var også oppe og handlet for henne, og til deg som syntes det er helt forferdelig at jeg får noen kroner for å gå i butikken for henne ta det helt med ro jeg ville ikke ta imot den 100 lappen hun pleier å gi meg. Så jeg er like blak som når jeg gikk opp til henne, vil ikke bli sett på som ei som tar i mot penger av venner som jeg går og gjør en tjeneste for så jeg tok ikke imot i dag.

 

 

Nå sitter jeg og skriver dette innlegget det er jo ikke akkurat rakettforskning som skal til for å forstå det.

 

Etter jeg er ferdige med det så er det bare å sette seg til å se på tv, er jo sommerhytta i dag også blir spennende og se hvordan de utekjøkkenene blir og hvem som får den første gullhammeren.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Ja folk bryr seg mye om hva enkelte skriver på bloggen, de burde jo feie for sin egen dør først som du sier.

        Ønsker deg en fin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hvis venninnen din ønsker å gi deg penger for at du gjør henne tjenester så er det en sak mellom dere, og du trenger ikke å ha dårlig samvittighet for å ta imot. Ikke bry deg om teite kommentarer på bloggen, det vil alltid være folk som kritiserer uansett. Du er sterk og tøff – og det er alltid hyggelig å lese bloggen din❤️

      1. Det er sårende at disse kommentarene kommer ofte, ja det er enkelte som må kritisere meg for at jeg tigger ubevist og bevist altfor ofte er jo ikke det som er meningen med at jeg skriver det jeg skriver.

        Takk for at du syntes jeg er det og at du syntes det er hyggelig å lese bloggen min. Men om jeg er så tøff og sterk det veit jeg ikke.

        Ønsker deg en riktig god kveld og en god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei igjen 😊 Har du også tenkt på at det er lettere for venninnen din å be deg om hjelp når hun får betale deg litt tilbake etterpå? Hun er sikkert som folk flest, liker ikke å utnytte andre/deg. Derfor er det godt for hennes at du tar i mot det hun tilbyr deg. Da føler hun at det er lettere å be om hjelp igjen 🌷 Dere hjelper hverandre 😊

      1. Jeg sa til henne at det er bare å ring så kommer jeg og handler eller gjør andre ting for henne, behøver ingenting for å gjøre det da føler jeg meg mer til nytte for andre gjør det med glede. Behøver ikke å få betalt for å gjøre noe for andre, det er bedre å ha noe å gjøre jeg får jo min trygd eller i alle fall 6000 i måneden av den.

        Ja jeg hjelper henne med å handle og hun hjelper meg så jeg ikke er ensom 24/7 hver dag hele året.

        Ønsker deg en riktig god kveld og god natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hei.
      Det er bra du hjelper din venninne å handle.
      De fleste som må be andre om hjelp ønsker å gi de noe for hjelpen. Det regner jeg med din venninne også gjør for hun setter vel pris på at du handler for ho.
      Trur neppe du krever å få penger.
      Ta mot pengene hun gir deg for da er det bra for ho.Du er snill som hjelper ho .
      På kommentarene virker det som noen tror du hjelper henne for å få penger,tigger.
      Huff har ikke ord.
      Klem fra mæ

      1. Ja jeg hjelper ikke henne bare for å få penger, hjelper henne for å hjelpe jeg krever ikke ei krone av henne det er hun som vil at jeg skal ha dem.

        Ønsker deg en god dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Alt skal enkelte henge seg oppi. Er så mye lettere å kunne be om hjelp og når man får lov å betale litt tilbake. Vil venninnen din gi deg noe for det du gjør for henne så ta i mot med god samvittighet. Slett surmaga kommentarer med god samvittighet.

      Jeg har hatt trøbbel med og få kommentert hos deg. Håper det går gjennom i dag. Tirsdag fikk jeg vaksinen, og dose to får vi i mai. Var litt øm i armen men ikke noe mer enn det. Bruker fortsatt munnbind, sprite hender og være forsiktig det er best det. Sommerhytta i kveld, så får vi se hvem som får gullhammeren. Klem til deg fra meg.

      1. Ja alt skal enkelte henge seg opp i slår aldri feil.

        Jeg har sakt at hun bare må ringe hvis hun ønsker noe, og hun behøver ikke trenge noe heller for det er utrolig hyggelig bare å skravle over en kopp kaffe.

        Jeg lar de stå men svare ikke på dem kommentarene som er av den karakter.

        Så godt å høre at du har fått første dose, og at det ikke var verre enn litt øm i armen.
        Ja det er sommerhytta i kveld også spennende å se hvem som får gullhammeren denne uken.

        Ønsker deg en kjempefin torsdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg