Er det riktig det jeg ser Marit Bjørgen skal ha nummer to.

 

 

 

Jeg sitter her og glor, ja sitter og glor på idrettsgalan på NRK nå og Marit Bjørgen delte ut prisen for Norges beste mannlige utøver. Hun var kledd i en vakker svart liten fin kjole men jeg syntes jeg så en litt større mage enn normalt, så derfor syntes jeg at det er riktig og spørre rett ut på nettet om hun skal ha nummer to for det så sånn ut. Tenk at vist det jeg så var riktig så skal jo lille Marius bli storebror og det er noe han gleder seg til, og jeg vil da gratulerer til de vordene foreldrene for dette blir kjempe fint med en liten familieforøkelse.

 

Jeg håper ikke jeg tråkker noen på tærne grunnet at dette er feil, men det tror jeg ikke for hun var like glødene som hun var blitt stor så jeg tror ikke det er så lenge til hun får den og det er det ikke for hun blir mor for andre gang i mars

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
      1. Ja jeg så det på tv i kveld og hørte det senere at det var i mars at hun skulle bli mor igjen, jeg syntes det er utrolig koselig at de skal ha et barn til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg