Er det noen som vil være med på noe moro?

 

 

 

Ja som dere sikkert forstår utfra overskrifta så vil jeg sette i gang en ny konkurranse, med konkurranse så mener jeg at jeg setter i gang en ny ukensblogg. Jeg ønsker alle velkommen til å delta på denne konkurransen, de som ønsker det kan bare kommentere med jeg er med i kommentarfeltet under dette innlegget. På fredagen igjen så trekker jeg tre ukensblogg og to ukensleser , det kan jo bli flere hvis det er flere som vil delta. Jeg skriver en omtale om bloggen din og en link til bloggen din i et eget innlegg som kommer ut på fredag eller lørdag, håper at det er noen som vil være med så jeg kanskje kan ha denne type konkurranse flere ganger.

 

Så det er jo bare å hive deg på dette blir moro.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer

Siste innlegg