Er det bildene som avgjør hvor mange som er innom bloggen.

 

 

 

Er det bare bildene som avgjør hvor mange som er innom bloggen og ikke hva jeg skriver, jeg bare lurte for jeg er ikke så veldig flink til å ta nye bilder til bloggen hver da. Trodde ikke bildene hadde så mye å si, trodde bloggen handlet om det jeg skrev på den. Hvis det handler bare om bildene som avgjør om jeg har en blogg som er vert å lese, da er jeg ikke bare Norges dårligste blogger men verdens dårligste haha. Ja for jeg tenker ikke på den måten at det er bildene som avgjør om jeg leser en blogg eller ikke, men det er vist noen som mener det så da får jeg vel prøve å bli bedre på å ta flere nye bilder så jeg har noen nye i allefall prøve.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. For det første. Du er helt klart ikke Norges dårligste blogger. Du er i dag nummer 27 på bloggtopplista. Da kan du umulig være Norges dårligste. Det er jo over 70 under deg på lista på blogg.no……
      Bilder har vel i likhet med overskrifter mye å si hvis man ikke følger bloggen fast. Men vi som kjenner bloggen din kjenner jo og ange av bildene dine og tenker Aud Marit når vi ser dem. Slik gir jo det og klikk.

      1. Tenkte det jeg også, å er jeg nummer 27 på lista det viste jeg ikke før nå er jo bra det. Takk for oppmuntringen det trengte jeg nå, jeg var på tur inn i en dårlig motivasjons periode en kommentar klarte å ta fra meg motivasjonen i går kveld. Den var nok ikke vondt ment men jeg tok den sånn.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er ikke bildene som AVGJØR, men jeg liker å ha bilder som “forteller” litt om det jeg skriver om. Det er lettere å lese, når ting henger sammen. Tekst og bilde. Sånn tenker jeg på min blogg altså. At folk får mer lyst å lese hvis jeg har noen “rare” bilder, fine bilder, morsomme bilder osv. Jeg LIKER å ta bilder selv også, det er liksom en hobby blitt, så jeg synes det er koselig, og av og til fint å vise andre. Eller tegninger jeg har laget som passer teksten. Men alle må finne sin egen måte 🙂

      1. Jeg har en tendens til å glemme å ta bilder til bloggen når jeg er på turer, selv om jeg liker å ta bilder så er det fort gjort å glemme å ta bilde før øyeblikket er over.

        Så jeg legger ut ett bilde som jeg har inn i innlegget er ikke alltid det passer, men det er mange som leser det uansett av de faste.

        Bloggen din er alltid trivelig å gå inn og lese, er innom hver dag bare sånn at du veit det er dårlig til å kommentere men jeg er innom.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Skal jeg være helt ærlig, Aud-Marit, så skjønner jeg ikke bæret av det opphenget mange syntes å ha i disse bildene!
      – Det er selvsagt sånne som Ut i friluft der konseptet er bygget opp rundt naturfotografering. -Det blir jo noe annet. Men der det ikke er noen sammenheng mellom tekst og bilder, så syntes jeg faktisk det er irriterende med alle de boldene jeg på forbi for å komme til fortsettelsen av teksten. Et par-tre bilder sporadisk plassert er greit, men det ville ikke gjort meg noe fra eller til om det ikke var noen bilder, for å si det sånn 😉

      1. Å det var godt å høre da er jeg ikke helt på bærtur, jeg mente at en blogg er vel kanskje ett bilde og resten tekst. Men det finnes de som ikke er ute etter hva som blir skrevet de er mest glad i bildene tror jeg, så da fortsetter jeg som jeg pleier og er glad.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Du er ikke den eneste som tviler på deg selv og om det du leverer er godt nok, for å si det sånn *hehe*.
          Men nå har jeg i det minste fått opp øynene for at vi er forskjellig, og INGEN av oss er for alle, lik som heller ingen blader eller TV-program er for alle! -Og det som er så fint med hvordan bloggkonseptet har utviklet seg den siste tiden, er nettopp at det ER denne variasjonen på oss bloggere, slik at det nå alltids er noe som passer for alle.
          – Du og jeg har langt mer til felles som bloggere enn hva man skulle tro ved første øyekast; Først og fremst, er det at vi begge har klart å jobbe oss opp fra scratch til topp 20! – Og for å skjønne hva som ligger i dette, har iallfall jeg vært nødt til å gå tilbake til den ferske bloggeren jeg var for drøye 3 år siden, og hvor himla høyt jeg opplevde slike plasseringer for å være den gangen. – Vi er topp fucking 20, Aud-Marit, og da er det vi leverer av beste merke for våre respektive målgrupper!
          Stå på videre i samme stil, og bestreb deg heller på hele tiden å være den best mulige versjonen av deg selv med dette som utgangspunkt, så skal jeg bestrebe meg på å gjøre det samme! 😉

          1. Du sier noe der Gry jeg har også sett tilbake til mitt først innlegg og tenkt var det virkelig noen som gadd å lese det, er jo blitt litt bedre enn for nesten fire år siden blir det i september. Ja vi er blant di 20 mest leste blogger i dag, ja hurra for det og jeg skal jobbe meg oppover og ikke la enkelte kommentarer som kan klare å ta knekken på motivasjonen min.

            Jeg syntes det er blitt bra sånn som det er nå, for nå er det mye variasjon på bloggen da er det jo noe til enhver smak og jeg leser de bloggene jeg har fulgt fra dag en til nå med noen nye og noen er borte.

            Ønsker deg en kjempefin dag.

            Klem fra meg til deg.

            1. Takk det samme!
              – Og om du ikke har fått det med deg, så er det faktisk DEG jeg skal være i ‘Hvis jeg var deg’ – innlegget mitt i morgen! 😀

            2. Det skal bli moro gleder meg til å se innlegget i morgen, venter i spenning.

              Ønsker deg en god kveld og lykke til i morgen.

              Klem fra meg til deg.

    4. Jeg skjønner jo at det var min kommentar som gjorde deg usikker, men den var absolutt ikke vondt ment 😀 Jeg liker å lese det du skriver på bloggen din, for all del, men jeg tror fremdeles at et nytt bilde i ny og ne, hadde vært koselig. Sikkert for flere enn meg 🙂 Ha en fortsatt fin kveld Aud Marit 🙂

      1. Ja det var din kommentar som fikk meg til å spørre mine lesere om det jeg skrev, takker for at du skrev den men jeg kommer til å fortsette som jeg pleier. Skal prøve å bli flinkere til å ta noen nye bilder.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg