Ensomheten er stor til vanlig men i disse korona tider så blir den enda større.

 

 

 

Ja som mange av dere veit så er hverdag min veldig ensom, men på mine turer så møter jeg som oftest noen som slår av en prat. Men i disse korona tider så er det ingen som stopper opp og prater med noen, kunne jo like gjerne bli satt i karantene for da hadde jeg jo hatt en grunn til å være ensom. Den siste setningen ble satt litt på spissen men det er min tanke, er det virkelig farlig og prate med folk hvis man møter dem på en skogssti har ikke en gang vært utenfor kommune grensa ikke en gang ute av byen her så jeg har ingen smitte i meg.

 

Og en annen ting er at nå får folk slutte å hamstre man trenger ikke å handle for ett år av alt for fjorten dager, i dag så gikk jeg forbi REMA 1000 og ut fra den butikken kom det en familie mor, far og et barn de hadde to fulle handlevogner hver. Det var utrolig tomt over halve butikken var veldig utplukket ikke dopapir, hermetikk, barnemat og bleier, hallo dere behøver ikke å hamstre dere i hjel butikkene skal være åpene hele tiden og blir fylt opp både i hyllene og på lageret til butikkene. Er vi nordmenn så egoistiske og tenker bare på seg selv, ja det ser faktisk sånn ut så skjerp dere folkens alle får tak i det dere trenger så ikke ta alt så ikke alle kan få tak i det de trenger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg