En ny dag med regn, da er det bare å leve på godene fra i går.

Reklame | Ellos.

 

 

I morges så sto jeg opp til regnvær igjen, å lurer fortsatt om jeg gidder å gå ut en tur. Jeg må faktisk ut en tur snart, skulle vært på apoteket for å hente flere paracet jeg får slike 100 tabletts bokser på blå resept håper at legen har gjort i stand en ny resept til meg.

 

Hvis ikke så må jeg gå opp på legesenteret å få dem til å få henne til å gjøre det, var der på fredag så en får håpe hun har gjort det.

 

Når det er slik regnvær så er jeg faktisk ikke lysten på å gå ut, så en får dra med seg gleden over det fine været vi hadde i går. Er jo ikke mer å gjøre med det, kose seg inne med ting å tang. Jeg har pottet om den ene paprika planten min, for den hadde blitt så stor at den ikke passet i den potten den sto i.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Munchkin//Nivea//Nivea//Nivea//Nivea//Nivea

2 kommentarer
    1. Håper du fikk Paracet på blåresept. Jeg hadde det også, men det funket ikke hos meg. Nå får jeg litt sterkere som jeg tar ved behov. Det fungerer bedre. Men ikke på blåresept.

      Fikk handlet fuglefrø og nettopp vært ute og lagt mat til dem. Hele flokken kom å satte seg i treet og fulgte med. Tenkte at de var nok veldig sulten. Er nå mat for en stund. 16 kg. Billigere å handle det på Biltema. Fant meg litt nytt undertøy og en nattkjole. Handlet mat på hjemveien og mye på 10 kr kupp hos Spar.

      Trasig med det været dere har! Nydelig her og 13 grader. Så på Nordlys i går kveld og fikk tatt noen bilder med mobilen. Har en ny modell som jeg sparte penger til. Håper du får spart litt til en rimelig kamera.

      Ha en fin ettermiddag. Klem fra nord

      1. Jeg får ikke noe annet enn denne paraceten som ikke tar mer enn litt av smertene, men det hjelper lite gran men det er lite.

        Noe så fint at du fikk tak i det , ja der er biltema billigere. Så fint at du fikk handlet inn både mat og annet.

        Ja skulle ønske at det ble litt mer stabilt vær nå, ha ha det er jo stabilt da bare regnvær ønsker meg sol da. Unner deg det fine været.

        Å det er noe jeg ønsker å kunne se igjen ikke bare på tv, jeg pleier å bruke mobilen å ta bloggbilder med. Men nå skal jeg spare slik at jeg kan kjøpe meg et kamera til meg selv på bursdagen min om litt under 2 måneder, har aldri hatt ett så da er det en fin gave til meg selv syntes jeg da.

        Ønsker deg en riktig fin ettermiddag/kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg