En liten oppdatering på dagen i dag.

 

 

Dagen i dag startet med å lese blogger og drikke kaffe og ta meg en sigaretter, og hørte på bråket til min kjære nabo kjær og kjær fru blom men jeg syntes det er litt for mye av det gode fra hennes side. Så var jeg på morgentur med Elvis min kjære kose gutt og tur kamerat, og etter det så var jeg på besøk til min mor på sykehuset før hun dro tilbake til sykehjemmet. Etter det så ringte telefonen og det var venninna mi som ville ha meg på kaffe besøk og skravle litt, så lurte hun på om jeg ville handle for henne og det gjør jeg jo med den største selvfølgelighet. Da jeg går og handler for henne så får jeg en hundrelapp og i dag en gjeng med tomflasker, noe som kom godt med for da fikk jeg handlet litt til meg selv også og det var jo bra.

 

Når jeg kom hjem fra henne så var det bare og lage seg middag og i dag var det fiskekaker og stekte poteter, det var utrolig godt i forhold til den feite maten som man spiser i jula. Og så kom disse bråkete naboene det hører jo ut som hun skal rive ned hele huset, det er noe av det mest slitsomme som finnes å høre på det bråket til og med etter at jeg har tatt ut høre apperatene mine så hører jeg henne like godt så hva gjør en med det. Jo det er jo bare og holde ut for det å snakke til henne er ingen vits i, for det hjelper bare i noen minutter så blir det like ille vist ikke verre.

 

Nå sitter jeg og skriver et innlegg til dere for og holde dere oppdatert på hva som har skjedd i dag, og ser på tv som hver kveld så venter jeg på bloggerene på tv2 livsstil.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Kjedelig når det er nabobråk ja, og de ødelegger ikke bare for seg selv, men også for dere andre naboene.

      Høres ut som du fikk gjort mye i går du 🙂 Håper det går bra med din mor?

      Ønsker deg og Elvis en kjempefin torsdagsettermiddag <3 🙂

      Purr, purr,k og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja de ødelegger mye for seg selv for holder de på med det bråket over tid så kommer det klager til styret fra min side, og de tåler bare tre skriftlige klager til styret så er det utkastelses grunn fra styrets side. Ja jeg fikk gjort en hel del i går, men det kjente jeg på kroppen i dag. Hu mor er kommet hjem til sykehjemmet igjen i går ettermiddag, hun får en del smertelindrende så hun ikke har vondt hun skal ligge i sengen i noen dager i alle fall skal hun ligge til hun får en ny rullestol sånn at hun får vilt beinet i rett stilling. Skal også få fysioterapi sånn at hun skal få et bedre form og trening på det beinet som var brekt, ellers så var hun ved godt mot og godt humør så dette skal nok gå bra.

        Ønsker deg og dine en god torsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg