En kveld går mot natt, godt det er mandag i morgen.

 

 

 

Jippi nå er nok en kveld gått mot natt, i morgen er det mandag og ny uke jeg er mest glad i uke dager for da er det flere folk ute i gatene. Nei nå får det være nok med det og over til det jeg skulle skrive om, og det var at det er godt det er kveld veldig sen kveld sånn at det snart er på tide å finne senga og prøve å få noen timer på øyet.

 

Nei nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna, finne meg en god stilling så det går an og få sove litt. Ja ta en grundig titt på baksiden av øyenlokkene og drømme meg godt vekk, for så å våkne igjen i morgen tidlig frisk og opplagt det er min største drøm akkurat nå.

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Godmorgen. Ja jeg liker mandager best men i ukedagene er de dagene man ser mest folk ute, i helgene er det nesten ikke ett menneske å se skulle tro at byen er død på helger. Man hører at det er mange ute om natten bare til og med i disse tider. Jeg har sovet godt i natt, og vært tidlig ute å handlet så nå er jeg ferdig med det.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg