En helt vanlig dag på godt og vondt.

 

 

 

 

 

I dag så sto jeg opp med en følelse av og være helt alene med alle gleder og sorger, det er en forferdelig vond opplevelse og føle seg sorgfull men ikke har noen å ta det opp med men klare å komme seg ut av det på egenhånd. Det er noe jeg bare må vene meg til at jeg er ensom og alene, en ting er kjempe bra jeg elsker å være i mitt eget selskap så det er ikke det som er vanskelig. Det er det å bære sorgen helt alene for jeg har ingen som kan hjelpe meg og bearbeide den, det er det jeg må gjøre ensomt ingen absolutt ingen og prate med.

 

Har nå lurt på en stund om det finnes noen steder man kan gå for å prate og få tips om hva man kan gjøre for å få hjelp til det og bearbeide.

 

Dette ble et veldig rotete innlegg men dere overlever vel det, det er et slikt kaos og rot i mitt liv akkurat nå men det er noe jeg får rette opp i helt på egenhånd selv om det er vondt og vanskelig.

 

 

Takk for at du tok deg tid til og stikke innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg