En god morgen er en stille morgen.

 

 

 

 

 

En god morgenstund er en morgen som man kan nyte stillheten og kunne høre boblevannet bruse og sitte og lese blogger i fred og ro uten bråk fra naboen, men det er noe en ikke kan her hver dag det er noe en har kanskje hver fjortendedag for da er hun hos sine foreldre og da er det bare å nyte.

 

 

Og disse to dagene som hun nå har hvert hos sine foreldre så har jeg nytt det til det fulle, det er utrolig deilig for ellers så må man sitte her og høre hva hun skal gjøre om dagen noe som interesserer meg mitt i ræva hva hun skal gjøre.

 

 

Så nå gleder jeg meg til påsken som man får mange slike dager etter hverandre med stillhet og det skal bli godt, jeg er en slik person som syntes at slike helligdager er noe man kunne vært foruten men i år skal jeg virkelig nyte dem.

 

 

Takk for at du tok av din dyrebare tid og stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
      1. Ønsker deg og dine det samme, her regner det men det skal ikke få ødelegge en så nydelig og stille søndag.

        Klem fra meg og lille Elvis gutt( Elvis er hunden min.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg