En fin dag har det vært, fin vinterdag.

 

 

 

Dagen startet jeg med å spise litt frokost går aldri i butikken, og så spaserte jeg ned på butikken for å få handlet inn alt det  jeg skulle ha for denne uka.

 

Solen har skint i hele dag  og den har jeg benyttet til å gå tur, det var kjempe fint  å komme meg ut på en deilig tur. Hadde med meg rett i koppen suppe og varmt vann på termos, hadde også med litt kaffepulver så jeg fikk meg en god kaffekopp også det er en stund siden jeg hadde en slik tur.

 

Nå er kvelden kommet og jeg kan bare slappe av og kose meg med brødmat og tv, jeg tok meg varm mat ute så da er det greit med brødmat på kvelden som oftest så spiser  middag på kvelden.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det var kjempegodt med å være ute på tur i dag, jeg liker veldig godt å ha med mat for alt er mye bedre ute. Ja det var veldig godt med suppe ute.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg