En dag som ikke er brukt til noen ting.

 

 

 

 

I dag så har jeg bare vært inne og ikke gjort noen verdens ting, jo jeg har jo sett på tv og slappet av.

 

Ja en slik lat dag vil nok noen si men jeg kaller det godt å bare slappe av, har skrevet en kort og grei handleliste som jeg pleier å gjøre på søndager.

 

Er noe trøtt og sliten det har jeg vært i hele dag, jo noe har jeg gjort jeg har vært nede i boden min for å finne fram kofferten min som jeg skal pakke det jeg skal ha med meg til Spania i. Måtte jo undersøke om den var ok å slikt at glidelåser og slik funker, har ikke brukt den på nesten 25 kanskje nærmere 30 år ja så lenge er det siden jeg har vært på tur sånn over flere dager. Det er like lenge siden jeg har satt mine føtter inne i ett fly, så dette skal bli moro og hvis jeg skal si det selv fortjent å komme meg bort litt og se andre ting enn det samme hver dag. Og en ting til så er det ett skikkelig spark bak kanskje det blir mer reising på meg, for det har det vært lite av på mange år skal kanskje driste meg ut på en Danmarks tur på vår parten. Må jo venne meg til å reise helt alene for det er jo min framtid, ja å være bare meg så det må trenes på fra min side.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Noen dager blir bare sånn – og det er godt å kunne slappe av også! Det er rart å venne seg til å reise aleine, men det er faktisk ganske allright. Flere fordeler – blant annet at man kan gjøre som man vil til enhver tid, spise det en vil, se det en vil. Så kan det bli litt stusselig å ikke dele med noen, men det venner man seg til! Håper du får en super tur til Spania altså, og at du kan lade opp til en Danmarkstur etterhvert! Her kommer en god klem <3

      1. Ja men det har vært en del flere nå enn før, men det er veldig deilig og kunne slappe helt av og la dagen bare seile av gårde sånn som i dag.

        Ja det er kjempe rart å reise alene, men som du sier så kan jeg se og gjøre hva jeg vil når jeg vil. Kan fint venne meg til det. Det kommer til å bli en superfin tur til Spania og det er reisen til og fra som gjøres helt alene, ellers så skal jeg være med en super gjeng på tre og de er jo kjent der jeg skal være de bor jo på stedet.

        Den turen blir ett fint spark bak sånn at jeg kan begynne å reise litt mer, nå så er det slik at en tur til Drammen kan være mer enn langt nok for meg. Men slik skal det ikke være lenger det har jeg bestemt meg for, om tre år så skal jeg ta en tur nord over som jeg alltid har drømt om ja min drøm er å se Vardø igjen der gikk jeg mine barneføtter det var faktisk der oppe jeg lærte å gå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Som svar på overskrifta: du har jo kommentert hos Bunny, det er jo noe 😜 gleder meg på dine vegne for den Spaniaturen, blir godt å komme bort litt 🥰

      1. Ja det har jeg gjort og det er faktisk stort at jeg har kommentert for det er noe jeg ikke gjør ofte, skal prøve å bli flinkere til det også.

        Ja det skal bli kjempe godt og komme meg bort litt, tusen takk for at du syntes det og gleder deg på mine vegne til denne Spaniaturen.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja nå er ned tellingen til turen godt i gang, den har vært lenge og jeg har gledet meg lenge. Ja det å glede seg til noe er en stor del av opplevelsen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg