En dag går veldig fort unna, håper resten av dagene fram til vår og sommer går like fort.

 

 

 

Dagen i dag har vært sånn passe god jeg pleier å si at jeg har det greit og ikke mer enn det, den har ikke vært bra eller god på noen måte.

 

Har gått mine faste turer og gjort det jeg pleier på de turene mine, og jeg tok en tur innom venninnen min hun ringte meg da jeg nettopp var kommet meg hjem. Er alltid så godt å ha noen og prate med over en kopp kaffe, var i butikken for henne og da kjøpte jeg smultringer som vi hadde til kaffen og vi skravlet om alt og ingenting.

 

Men jeg er ikke ung lenger så jeg blir jo sliten av nesten ingenting, trenger nok noe som kan gi energi men det er ikke enkelt å finne lyspunkter nå om dagen for å si det pent.

 

Nå skal jeg avslutte her sånn at jeg ikke skriver meg helt bort. Så med det så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg