Dette har vært en regnfull dag, men hva gjør vel det.

 

 

 

Ja jeg sier bare hva gjør vel litt regn på en søndag, kom hjem blaut som rakkeren men det gjør heller ingenting var jo bare å vrenge av seg det våte og på med tørt sånn er det bare med den saken.

 

Jeg gikk ut i opphold og ruslet rundt i byen tittet etter flasker og fant noen, men så begynte det å styrtregne men jeg tenkte dette været var jo meldt og det er jo høst så dette må man jo regne med bokstavelig talt. Men skulle ønske det hjelper på vannmagasinene og på strømprisene, har ikke troen på at det skjer for staten Norge ser bare mer penger i statskassa.

 

De mener at det er vanlig folks tur, jeg mener det er vanlig folks store nedtur for slik er virkeligheten nå om dagen.

 

Nå har jeg sett på første delen av farmen, har også vært en del sport på tv også i dag så da var det greit med inne vær for å si det sånn.

 

Har også gjort klar handlelisten til i morgen som jeg pleier hver søndag, så da er det bare å komme seg i butikken på morgenkvisten i morgen. Er ikke så glad i å gå på butikken hvis det er for mange folk i butikken, derfor går jeg tidlig på morgenen sånn at jeg slipper å stå, gå og handle i kø.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg