Dette har vært en regnfull dag, har ikke gjort stort.

 

 

 

Ja det har vært en rolig dag i dag med mye regn, å da har jeg fått tenkt mye på hva jeg skulle skrive om nå. Og da ble det til at jeg ville skrive litt om en blogger som har en kjempe fin blogg som jeg må titte innom hver dag, hun bor i Fredrikstad på bloggen hennes så får vi være med på hennes hverdag. Du får også være med på hennes turer i tekst og bilder, og hun skriver så bra at du føler at du faktisk er med henne på turen og med de fine bildene som hun har i tillegg så er du med på en måte.

 

Skulle ønske jeg kunne ha møtt henne for hun virker som en dame med mye humor, hun var med på et blogg treff for noen år tilbake men da slet jeg så psykisk at jeg faktisk ikke turte og reise på det angrer på det i dag men det kan da være flere muligheter til å treffes.

 

Skulle ønske hun kunne få litt hjelp av meg til å komme litt oppover på topplista hun også, nå legger jeg ut linken til hennes blogg og håper på at dere tar en tur innom henne også. Du finner bloggen hennes her:https://solliv.blogg.no/

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Hei Aud-Marit!🌞

      Så hyggelig at du framsnakker Solliv.😊 Skal kikke innom bloggen hennes også nå straks, så takk for tipset. Her nord har vi sol og varme i dag, så dagen har blitt brukt utendørs. Ønsker deg en fin kveld videre, og ei god uke.🌸

      1. Så fint at dere har fint vær det er dere vel unt nå trenger vi her sør også sol og varme, jeg leser bloggen hennes hver dag og syntes hun fortjener og komme litt høyere på topplista hun også.

        Sender deg en klem og god kveld videre til deg også, og en kjempe fin uke og håper solen og varmen holder seg for dere har harde vintre og den kommer fort.

    2. Hei igjen….Åååå du store min så glad jeg ble. Dette var veldig hyggelig gjort av deg. For en omtanke du har for andre mennesker. Det viser at du er et godt menneske med et varmt hjerte. Du gjorde kvelden min veldig god. For her i Fredrikstad har det vært en grå dag og du fikk frem farger! Takker deg med et innlegg i morgen <3 klem fra Fredrikstad…:)

      1. Jeg elsker å fremsnakke for det gjør noe med meg også, håper du får mange lesere og kryper høyt på topplista for det fortjener du. Godt du likte det jeg skrev. Her har det sprut regnet nesten i hele dag, får håpe været blir bedre i morgen.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja bloggen hennes er kjempe koselig, hadde du en fin tur til Oslo og Akershus festning. Jeg leste din blogg i dag og det så utrolig hyggelig ut.

      1. Så bra at du skal titte innom denne bloggen for hun som driver den bloggen fortjener at mange er innom den. Tusen takk for at du syntes at bloggen min er fin, det har du også jeg har vært innom din også for den er kjempe fin så det skal jeg fortsette med lese bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg