Dette har vært en fin dag, i dag har det vært sol.

 

 

 

I dag så startet jeg dagen med å lese noen blogger, og da måtte jeg jo ha både frokost og kaffe det er en god start på dagen. Fint vær med mye sol og varmt, håper det blir veldig mye sol og varme for da forsvinner denne pokkers snøen som kom på torsdagen. Det kan jo ta sin tid det da for det kom veldig mye av den, jeg vil ha det bart til påske for da blir det mye bedre å gå tur.

 

Så gikk jeg meg en lang tur, det var utrolig at de hadde brøytet så godt rundt omkring slik at jeg kunne gå uten problemer. Det er ikke noe som man er vant til her i byen, her pleier man og vabbe rundt i mye snø i noen dager før de finner ut at de kanskje burde skrape veien.

 

Nei nå skal jeg snart krabbe meg under dyna, har ikke sovet så mye av de to siste nettene å da er det vel bare å håpe at jeg får det til i natt da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg