Dette har vært en dag som har vært litt sånn oppstykket og delt.

 

 

 

 

 

Kan jo si at den var litt rotete denne dagen, og en natt uten søvn og nerver i høykant ettersom jeg skulle til tannlegen. Kan ikke skjønne at jeg skulle grue meg så veldig til den timen, jeg viste hva jeg skulle gjøre og bedøvelsen lå jo klar når jeg kom inn. Hu er så rolig den dama og forklarer meg veldig nøye med det, sånn at jeg er forberedt når hu starter å det syntes jeg er godt at jeg får vite hva som skal skje.

 

Så jeg skal ikke grue meg så veldig til jeg skal dit til tannlegen igjen på fredagen, jeg veit at det er bare å få trukket ut stumpene som er igjen av den tannen som jeg knakk ved påske tider.

 

Så da jeg hadde kommet hjem så ringte venninnen min og hun ville ha meg opp til henne på kaffe, det er jo noe jeg sier ja til høyt og tydelig en dag uten henne er en dag uten mening og det er gjensidig.  Hun trengte noe i butikken også hu skulle lage fårikål men hun manglet hel pepper, så jeg gikk opp i butikken for henne så hu kunne sette over kjelen. Og eller så satt vi bare å skravlet om alt og ingenting, det er godt å ha noen som er slik for min del så finnes det ikke mange som er slik som henne.

 

 

Nå sitter jeg og ser på farmen i samme slengen som jeg skriver dette innlegget så dette tok veldig lang tid, men hva gjør vel det for min del så gjør det ingenting.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så bra at det gikk fint! Blir nok godt å få ordnet opp så du slipper smertene! Håper du får en fin kveld, klem ❤

      1. Fikk fikset det verste i dag, på fredag skal jeg få fisket ut rota på den siste tannen som knakk i påsken. Den er det ikke noe smerter i, ja det var godt å få vekk en smertekilde i dag.

        Kvelden har vært fin den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg