Dette fant jeg ut i ettermiddag.

 

 

 

Ja i ettermiddag fant jeg ut at vi har nå fått noe som heter blogglistene.no, grunnen til at jeg fant ut det var at jeg hadde fått lesere fra denne listen. Jeg er sikkert treg med å finne ut dette men det er bedre sent enn aldri, og det var moro og gå inn og se der for der lå jeg som nummer 61 i dag.

 

Dere kan jo gå inn her så ser dere selv : http://www.blogglistene.no/?language=no For her var det mange blogger som jeg faktisk ikke hadde lest før, kanskje dere også finner noen nye blogger og lese hvis dere er interessert i det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God kveld.
      Eg har heller ikke sett den lista før. Men skjønner den ikke helt…feks Caroline ligger både som nr. 3 og nr 55… enkelte andre ligger også flere plasser.. jaja.
      Ha ei go natt begge to 🐕💜

      1. Jeg skjønner ikke helt denne listen heller jeg veit bare at jeg lå på plass 61 og på blogg.no så lå jeg på plass 19. Hun Caroline har sikkert flere blogger.

        Ønsker deg og dine en riktig god natt fra oss to.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg