Dette er noen tanker jeg tenker mye på.

 

Det var hele – 14,9  det var friskt og godt på morgenturen vår som bar opp til min mor som sitter på et sykehjem hun er ikke gammel bare 71 år, hun fikk et hjerneslag tidlig og ble helt hjelpetrengende.

 

Jeg føler det ikke som min plikt å gå opp til henne 4 ganger i uken, føler at jeg vil gå på besøk for hun har jo gjort alt for meg når jeg var barn og det var ikke snakk om 1,5 time 4 ganger i uken det var hver dag i 24 timer. Nå er det hun som trenger oppmuntring i litt over en time fire ganger i uken, jeg har jo andre ting og gjøre det gjør jeg de dagene jeg ikke er oppe hos henne.

 

Er mye jeg ikke kan klare som å ha henne her hjemme for jeg bor i andre etasje, har en leilighet som er på 36 kvm og hvordan skal en da ha plass til en spesial seng og heis og hennes rullestol her inne da hadde det ikke hvert plass til meg. Min helse sa også stopp for at jeg kunne stelle og løfte på henne det hadde ikke godt, så hun har det jo bedre der hun er.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg