Dette er lenge siden sist jeg skrev ett god natt innlegg her på bloggen men i kveld skjer det.

 

 

 

Så går nå julekvelden over til natt snart og jeg har faktisk kost meg mer enn jeg noen gang har gjort på julaften før, gavene mine er nå åpnet og de var kjempefine fikk ett bilde av yngstemann og det er hengt på veggen barnebilder veggen min det er faktisk den største veggen i hele leiligheten min der henger det bare bilder av mine to sønner.

 

Jeg fikk tre gaver til som også er åpnet eller fire den som jeg kjøpte til meg selv som er en boblejakke som jeg kjøpte veldig billig, den kjøpte jeg på brukt butikken og merkelappene sto fortsatt på så den var ikke brukt i det hele tatt og kostet meg en 100 lapp.

 

Nei nå er jeg så trøtt som ei strømpe så nå er det på tide å finne senga etter min mening tror jeg da, får se om jeg klarer å få meg litt søvn for det trenger jeg nå så da er det vel bare å ønske dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Jeg koste meg veldig med mat og alt, det ble en rolig og fin kveld.

        I dag så har jeg vært ute og gått meg en tur i snøværet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg