Dette er første gang jeg har opplevd.

 

 

 

Ja dette er første gangen jeg har opplevd at kirkeklokkene ringer rett før klokken 23.00 her i Kongsberg kirke, er det midnattsmesse her i byen eller er det jeg som har blitt gal ja jeg trodde jeg hadde blitt gal og hørte ting som ikke er virkelig men dette var jo virkelig.

 

Har ikke hørt at det skulle være noe i kirken her så sent på kvelden, men det er jo ikke alt jeg får med meg da det er tydelig mye som går meg hus forbi. Lyden fra disse kirkeklokkene er jo bare så fine så jeg ble stående på verandaen å høre på dem, for i kveld var de veldig tydelig til og med jeg hørte dem klart og tydelig etter at bråket nede hadde lagt seg. Så tok jeg på meg høre apparatene mine for å kunne skru ned tv lyden for den må jeg ikke ha så høyt på når jeg har på meg hørselen min, og jeg hadde dem på når jeg sto ute på verandaen og hørte på den fine kirkeklokke klangen har aldri hørt den så godt som i kveld.

 

Nå skal jeg høre og se litt til på tv før jeg skal finne senga her i gården, er ikke trøtt nok enda til å legge meg sånn er det bare.

 

Lag dere en fin kveld og god natt når den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det er nok gudstjeneste, gikk innom programmet for kirkene her i kommunen i påsken og da ser jeg en av kirkene har gudstjeneste kl 2300 i kveld.
      Ha en fortsatt fin kveld, håper det ikke er bråk i naboleiligheten som du var litt redd for det kunne bli.

      1. Midnattsmesse pluss dåp av konfirmanter som ikke er døpt som små, så det var ikke jeg som var blitt gal.

        Kvelden ble stille og rolig til slutt, får bare håpe nå at han ikke kommer hjem etter klokken 02.00 og fortsetter festen utover natten.

        Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg