Dette er ett av mine viktigste innlegg noen gang.

 

 

 

 

 

Ja som dere veit så trenger nå Vivian Brosvik all den støtte og hjelp hun bare kan få, for å kjempe mot kommunen er ikke enkelt alene så hun trenger en kjempe flink advokat. Og det var det noen av hennes lesere som ville gjøre noe med og startet en spleis til henne og den har nå nådd hele 51950 kroner, men skal hun få en kjempeflink advokat så trenger mye mer for det er ikke billig koster jo over 6500 kroner i timen foren slik en og for å starte en sak mot kommunen er ingen enkel sak for deres regide system.

 

Så derfor vil jeg dele spleisen som kan bli en del av mitt bidrag denne lørdagen, jeg skal gi ett bidrag til spleisen på mandag blir ikke mye jeg får bidratt med men alle monner drar som det heter.  Hadde jo vært gøy om vi klarte å få den over 60000 kroner før søndagskvelden, så her kommer linken til spleisen https://spleis.no/192509  hadde vært koselig om noen ville bidratt med noen kroner for det hadde Vivian fortjent.  Ja og få lov til å leve det livet hun ønsker med familien, for å måtte bekymre seg for hvordan dagen går uten den hjelpen hun trenger. På samme tid som hun har en forferdelig sykdom, nei nå får det være nok fra meg støtt opp om spleisen dere som kan.

 

Vivian er dama bak bloggen https://mammapaahjul.blogg.no/  Ta en titt innom henne å titt da vel.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

6 kommentarer
      1. Skulle bare mangle jeg føler at du har blitt behandlet veldig dårlig behandlet kjære deg, og for meg så er det vanskelig å se at andre blir behandlet på en dårlig måte det gjør meg rett og slett lei meg skuffet og sint på samme tid. Jeg har fulgt med deg i denne saken og har grått mange tårer for deg i mange dager og uker, og lurt på hva lille jeg kunne gjøre for å kunne hjelpe deg men så var det noen som gjorde det før meg. Så da var det bare for meg og kunne lage dette innlegget og dele spleisen som var laget til deg/dere, med det håp at noen ville bidra litt jeg skal støtte den spleisen selv til mandagen får ikke gitt mye men litt.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld og en riktig god natt gi en klem til lille gutt fra meg både den på to og den på fire bein.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Nå tror jeg jaggu du kan ha levert ditt beste innlegg her, Aud-Marit!
      – Og da mener jeg ikke FORDI det også er ditt antatt viktigste (å få spredd dette var iallfall mitt viktigste), men VED SIDEN AV, for her skriver du skikkelig bra! 😀

      1. Takker for det ja det var godt å høre at du syntes det var bra, for jeg skrev rett fra mitt hjerte for jeg syntes det er så synd at folk ikke kan bli behandlet godt. Det var også ett av mine viktigste ting at dette ble sprett videre slik at hun kan få den hjelpen hun trenger for å kunne leve sitt liv slik hun vil.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Et godt innlegg. Jeg har bidratt til at Vivian skal vinne den saken mot kommunen. Ja, advokat er svindyrt. Håper de finner en dyktig advokat og knuser Bergen kommune.
      Klem til deg fra meg.

      1. Takk for at du syntes det for dette innlegget ble skrevet med mitt hjerte, for det skal ikke være slik at en familie og ett menneske som faktisk trenger den hjelpen hun kan få. Ja en god advokat er svindyrt, ønsker at de knuser Bergen kommune for en feil jeg mener de har gjort. Jeg mener det skulle bli lagt helt andre rettningslinjer for dem som trenger slikt opplegg som hun trenger, for å kunne leve ett liv de ønsker og urett er ikke riktig. Jeg skal støtte denne spleisen selv på mandag ja det er i morgen det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem til deg fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg