Det heter seg at tiden leger alle sår, det stemmer ikke den blekner alle sår og sorgen blir lettere og bære.

 

 

 

I dag har jeg ikke vært på før nå, grunnen til det er at vi hadde begravelse i dag.  Så denne dagen var viet familien og det var godt og være samlet alle sammen igjen, får håpe vi får til å lage en sammenkomst med litt morsomme omgivelser enn å samles i sorg.

 

Vanskelig dag men også god på mange måter, nå hviler min mor i fri og mak ingen sorger for henne og ingen uro og smerter. Nå er alt bedre for henne, men nå som hverdagen starter for min del så kresjlander jeg og da veit man jo ikke hvordan livet blir videre. Som mange sier at tiden leger alle sår det stemmer faktisk ikke, det blekner mer og mer men helt borte blir det jo ikke men det blir jo lettere å leve med etter hvert det tar bare litt tid.

 

Håper bare at dere holder ut med meg for det er bare den gode og snille vennen min bloggen som jeg kan fortro meg til, og å få uttrykke meg i og jeg kan også og få bruke den som terapi så håper jeg dere holder ut med meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Du har helt rett. Sorgen mildner og blekner med årene, men noe vemod og savn sitter alltid igjen. Det første året er det verste. Da skal man gjennom en del spesielle dager og høytider, og så mangler det en person. Men når det året er over, så går det faktisk mye bedre, så sant man ikke graver seg helt ned og dyrker sorgen. Enkelte gjør jo det, og da kan det hende de må ha hjelp fra lege eller psykolog for å komme seg videre. Vi mennesker er jo forskjellige.

      Begravelsen er en slags kneik man må gjennom, så står man der etterpå og lurer på veien videre. Ta den tiden du trenger, du. Det er tid du behøver nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg