Det har vært stille fra meg en liten dag eller to, nå er jeg tilbake.

 

 

 

Ja som flere av dere har merket så var jeg ikke inne og oppdaterte bloggen i går, jeg hadde noen innlegg klare som jeg tenkte fram og tilbake om jeg skulle skrive. Jeg ble aldri enig med meg selv om det var noe og poste på bloggen eller ikke, jeg kom fram til at jeg ikke skulle gjøre det nå men kanskje ved en annen anledning så da ble det ikke noen oppdatering i går.

 

Så i dag kan jeg skrive litt om hva jeg har gjort i dag og det er ikke så mye, veit jo ikke om det er noe og skrive men i dag gjør jeg det uansett. Jeg startet dagen med og komme meg opp etter en natt med dårlig søvn for rett utenfor soveromsvinduet så går E 134 som det var vei arbeid på i dag de drev og skrapet opp asfalten og la ned noen nye kummer så det var ett svare leven, de skal legge ny asfalt og det blir jo bra det for de som kjører bil.

 

Morgenen startet med en kaffekopp eller to og blogglesing med en røyk til, det er mer eller mindre det samme jeg gjør hver dag. Så gikk vi ut på morgentur og det ente opp med å gå i parken og langs elva som det er veldig stille og rolig noe som passet veldig bra etter en natt med mye bråk setter med ett bilde fra arkivet mitt under her.

 

 

 

Da vi var på tur hjem så ringte ei venninne av meg og lurte på om jeg ville komme bort til henne på kaffe og det gjør jeg jo med glede, så vi gikk opp til henne og vi satt og drakk kaffe og skravla og det er som regel den eneste jeg prater med i løpet av dagen. Jeg var oppe og handlet litt for henne og litt til meg selv også så da slo jeg to fluer i en smell.

 

Vi har jo gått et par turer til jeg og Elvis gutten og kost oss mye, har også svart på noen kommentarer og hatt kontakt med folk på Facebook og det er veldig koselig. Nå sitter jeg og har god sommer Norge på tv2 i bakgrunnen og skriver dette innlegget, skal også se på bloggerne på tv2 livsstil klokken 21.30 ellers så skal jeg bare sitte og se hva som er og se på. Blir nok ikke så sent i kveld tror jeg får se hvor trøtt jeg blir utover kvelden om det blir noe mer oppdatering på bloggen for i dag/kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Tror nok de aller fleste av oss som blogger som hobby kommer får slike perioder. I sommer har jeg nedprioritert bloggen min, for når været har vært så fint som det har frister det lite å sitte inne å blogge.

      Kjempekoselig å treffe venninner. Det har jeg fått gjort i sommer.

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin onsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er noen ganger man ikke veit hva som kan eller man bør la være og dele også. Jeg prøver å i alle fall ha ett innlegg om dagen, er ikke like enkelt når sommeren har vært så fin som den har vært i år.

        Det er godt å ha sånne venner som hun jeg har også for hun hjelper meg og jeg hjelper henne, ja jeg så at du og en felles facebook venn som har vært i Trondheim og du hadde vært i lag.

        Ønsker deg og dine en riktig fin onsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg