Det har vært sol og fint i dag, har vært på en liten tur i dag.

 

 

Våknet til strålende sol men det ligger fortsatt en del snø og is rundt omkring, så broddene sitter fortsatt på skoene mine og der blir dem til det er bart over alt. Jeg har blitt forferdelig pysete etter at jeg falt og skadet meg, er kanskje dumt men slik er det blitt så der har jeg noe og jobbe med framover.

 

Det var deilig med fin vårvær det bedret humøret mitt i dag, men det er fælt med alle disse skred ulykkene som har vært i Troms og ellers nordpå håper det ikke blir flere mennesker som blir tatt av disse snørasene. Nå starter jo påsken snart og mange skal til fjells for å gå på ski, så jeg bare håper folk er forsiktige for snøras er ikke til å spøke med og de som utfordrer naturkreftene setter jo også andres liv i fare som de som må rykke ut for å hjelpe dem.

 

Jeg gikk meg en liten tur i dag ble ikke noen lengde på den men det er vel ikke lengden som teller men at jeg var ute en tur er vel det viktigste.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Det var nyyydelig i dag!
      Jeg har og piggskoene på fremdeles når jeg er ute og går.
      I dag prøvde jeg meg på ski for første gang etter at jeg knakk ankelen for snart to år siden.
      Det var andre gang på ski etter at jeg ødela kneet for 10 år siden. Jeg gikk virkelig som ei gammel kjerring. Livredd for å falle, selv om det nok hadde gått bra. Det var mye løssnø. Jeg er og blitt skikkelig pyse.
      Ha en fin påske videre.

      1. Ja det var kjempefin dag i går.

        Godt at det er flere enn meg som har piggene på enda.

        Å da var du jammen tøff og sprek som gjorde det i går, forstår at du var livredd for å falle når det var det du gjorde de to siste gangene du gikk på ski. Jeg har ikke hatt på meg slike tynne glassfiber pinner på beina på mellom 8 eller 9 år og har ikke tenkt å ta dem på så lenge jeg lever, det har jeg bestemt meg for.

        Ønsker deg en kjempefin dag og en fin påske videre.

        Klem fra meg til deg.

          1. Å jeg trodde det var på ski du skadet deg, men det var da ille nok med gjørme for den er glatt den.

            Ja ski er en risikosport.

            Har vært på verandaen en tur i dag, ingen tur på meg i dag må ha en dag jeg kan slappe avpå.

            Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg