Det har vært snøvær i dag, gikk meg tur uansett.

 

 

 

I dag så  våknet jeg til snøvær  men det får så være,  for været får vi ikke gjort noe med så vi får ta det som kommer.

Jeg har i dag hatt to turer først en bort til posten, så ringte venninnen min og ønsket besøk av meg. For hun ønsket å ha noen å prate med og drikke kaffe sammen med, var også oppe i butikken og handlet for henne og det syntes jeg er godt å gjøre noe som andre trenger meg til.

 

Nå er det kveld og tv står på i bakgrunnen nå er det nytt på nytt på NRK, nå er det kveld og jeg er sliten.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Vi må nok regne med at vi får noen snøfall til innen våren kommer for fult. Her i heimen sto også tv på hele kvelden, og for det meste så gikk det i SVT og BBC Prime. Ha en fin lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg