Det har vært noen finværs dager nå, hva har jeg gjort de siste dagene.

 

 

 

Det har vært mange fine blomster på en varm og fin vårdager,  det er det fint når alt livner til både i grøftekanten og på trærne.

 

 

Syriner er vakre blomster spesielt disse lilla syntes jeg da, dette bildet ble tatt ved lågendalsmuseet.

 

 

 

Denne busken har jeg lært av min farmor at navnet er brudespirea så jeg håper det er riktig, de blir kalt det i Nore og Uvdal for det er der farmor er fra.

 

Ellers så har jeg brukt dagene til å gå mye tur, har også samlet en del tomflasker blir mye kastet rundt omkring nå i varmen ja ellers også jeg plukker de opp og panter dem.

 

Skal bruke en del av panten til matbudsjettet og resten til fiskekort hvis det blir noe igjen da, må jo ha fiskekort hvis jeg skal kunne fiske utover det kan jo gå noen uker før jeg får ordnet meg fiskekort sånn er det bare.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stikker innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Så flotte bilder du har tatt, Aud-Marit! Syriner er og blir en favoritt hos meg. Ønsker deg en god helg.
      God klem fra Birgitte

      1. Takk for at du syntes bildene var fine. Syriner er vakre blomster syntes de lilla er fineste.

        Helgen har vært grei den.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg