Det har vært en vanskelig dag og gårsdag.

 

 

 

Ja det har vært en sår og tung dag både i går og i dag, min mor måtte jeg og min bror ta forvell med i går på sykehuset. Hun sovnet stile og rolig inn og i dag har det vært mye stress mest for min bror for han har munnen på rett sted og veit og ordlegge seg. Jeg fikk ta del i noe som å snakke med begravelsesbyrået og rydde rommet på sykehjemmet, noe som var utrolig vondt og rydde bort alt som var mamma sitt for da er det så veldig definitivt. Da står det bare igjen og ha begravelsen noe jeg ikke ser fram til, for da begynner den vanskelige tiden som alle glemmer meg. Har jo ingen som forstår meg lenger så nå er jeg helt aleine med alt, man kommer jo igjennom det på sett og vis det har jeg alltid gjort uansett hvor vondt det er akkurat nå.

 

Nå får det være nok syting fra min side.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

11 kommentarer
    1. kondolere.Jeg er i samme situasjon som deg,min pappa sovnet stille inn 1 juledag bare 78 år gammel,og først nå på tirsdag som var fikk vi ha bisettelsen.Det er sårt å misse en som en er glad i ,bruk den tiden du trenger,og er du heldige som meg så la tårene strømme,det har hjulpet meg .Klem,tenker på dere

      1. Ja det er veldig vondt å miste en som står en nær, hun var jo ikke gammel bare 71 år. Jeg har ikke klart det med å la tårene renne enda men det kommer vel når jeg er alene igjen som jeg blir i morgen.
        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    2. Dette var en veldig lei start på året 🙁 Kondolerer og klem til deg. Ting går seg til, og man venner seg til endringer, men det er ofte tunge ting man må gjennom rett som det er. Det vil kanskje vise seg at bloggen blir bra for deg etterhvert, siden du også har satt deg visse mål med den?

      1. Takk for det, ja en får håpe at bloggen blir bra etter hvert ja jeg hadde satt meg litt hårete mål for denne bloggen men har jeg bestemt meg så skal jeg klare det til slutt.

    3. Kondolerer så mye til deg og resten av familien <3 <3 <3 🙁

      Nå er det en uke hvor du kommer til å gå på siden av deg selv på autopilot frem til begravelsen.

      Det er alltid kjempetrist å miste noen som står en nær, for man er aldri forberedt.

      Ta vare på de gode minnene i hjertet ditt <3 <3 <3

      Sender deg kjempestore trøsteklemmer fra Toril og kattene

      1. Takk for det, ja her er det fram til den 24/1 at man går rundt på autopilot for den dagen er det begravelse.

        Ja det er utrolig vondt, vi fikk en dag og forberede oss på for på tirsdag var hun veldig syk og døde på onsdag.

        Ja selvfølgelig skal jeg ta vare på de gode minnene, men det er veldig vondt for jeg har mistet den som forsto meg og hvordan jeg hadde det fra dag til dag.

        Tusen takk for det var godt med de trøste klemmene.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg