Det har vært en nydelig dag solen har skint og kuldegrader igjen hurra.

 

 

 

Ja jeg sier hurra for det er bedre med kuldegrader og sol enn kuldegrader og regn som det var i går, så i dag har jeg vært på tur rundt i byen for å se på folk som fyker rundt og bytter gavene de fikk på julaften jeg har ikke gjort det mer enn to ganger i mitt liv og da bare for å få riktig størrelse men den samme varen.

 

Og med mer folk i gatene så er det flere tomflasker å finne og i dag ble det en del, måtte ta dem med hjem for å tine dem opp for de var ganske så tella nå skal jeg ned i butikken og pante dem sånn at jeg får igjen kjøkkenet mitt for det er ikke så mye som skal til for at jeg får for liten plass på det kjøkkenet haha.

 

Ja så nå må jeg avslutte dette innlegget for å få de vekk fra kjøkkenet og pante dem, blir jo penger av tomflaskene og det er en god reserve penger.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det er virkelig gode penger og få inn over 100 kroner bare i dag, ja det var jo 2 juledags fester flere steder natt til i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    1. Det gjorde godt med en soldag i går, og jammen fikk vi også noen varmegrader her i Oslo inntil kvelden kom. Det gjør godt på handlelappen når man har fått pantet mye flasker i forveien. Ha en fortsatt fin onsdag 🥰

      1. Ja det var en nydelig dag i går med sol og det hele varmegrader ble det ikke, men godt var det uansett temperatur.

        Ja det var godt å få pantet alle sammen, skulle ikke handle noen verdens ting for det var ingenting jeg trengte.

        Ønsker deg en kjempefin onsdags ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg