Det har vært en nydelig dag i dag.

 

 

 

 

I dag så her har det vært et nydelig dag med -6 og solskinn og vi startet dagen med å lese noen blogger både her inne og på NOUW. COM, der inne leste jeg en blogg jeg pleier og lese det var et veldig koselig innlegg hun hadde skrevet. Da jeg kom til kommentarene så ble jeg både sint og regelrett forbanna for der var det noen nett troll som måtte klemme ut av seg mye kvalme, det var så mye stygt at jeg ble lei meg på vegne av den bloggeren jeg begynte å lure på om de hadde turt og si de ordene de hadde skrevet ned rett opp i ansiktet på den personen som eier den bloggen det tror jeg neppe de hadde gjort i alle fall ikke den verste av dem som hadde kommentert.

 

Jeg ble så frustrert at jeg måtte gå ut en tur med Elvis gutten min så han fikk kommet seg på do, å slik at jeg fikk klarnet tankene mine. Da vi kom oss ut så var det så utrolig vakkert vær at jeg kom i godt humør, turen ble mye lenger enn det vi hadde i planene men det var kjempe godt. Da vi kom hjem så tok jeg meg en varm rett i koppen tomatsuppe og det gjorde meg trøtt så jeg la meg på sofaen og tror du ikke jeg sovnet av, da trengte jeg vel den søvnen så da er det bare å ta den for jeg er ikke lat av den grunn selv om noen kanskje vil si det.

 

Men hva er det bare og komme seg på beina igjen for Elvis gutten ville ut igjen, men det var bra for det var da så vakkert solskinn og blitt litt varmere så faktisk så har solen begynt og varme litt så det er noe jeg ønsker meg litt flere dager med sol men det kan vi faktisk bare glemme for det er meldt mer snø igjen i morgen. Men disse metrologene har jo tatt feil før ikke bare en gang, og da håper jeg de tar feil i kveld så vi får håpe på utrolig fint vær i morgen også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg