Det har vært en kjempefin dag.

 

 

 

Ja det har vært en fin dag sol og varme, sov litt lenge i dag sto opp klokken 11.30 ja jeg sov kjempe godt i natt.

 

Jeg gikk meg en lang tur og var innom på kafeen som jeg pleier å gå på, i dag ble det en is og kaffe det var helt etter min smak i dag som det var så varmt. Skulle ønske jeg kunne bade men det kunne jeg ikke grunnet såret på foten etter det lille inngrepet i går, men det er jo noe jeg kan ta igjen senere i løpet av sommeren. Hadde hatt behov for en avkjøling, tok en iskald dusj i stedefor men det er jo ikke det samme men gjør jo samme nytten da. Måtte ta på en pose på foten så ikke den ble våt, men godt var det.

 

Nå sitter jeg og venter på trenings landskamp i fotball på tv 2, etter den så er det sommerhytta klokken 21.40 spennende å se hvem som gjør hva der da.

 

Så er det vel snart på tide å lage seg litt middag snart, blir kylling med ris og en salat til. Orker ikke å spise varm mat før på kvelden når det er litt mer levelige temperaturer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei.
      Bra du hadde en god natt.
      Vært 28 grader her i dag.
      Veldig varmt.
      Sol og 24 grader nu.
      Var det samme i går.Bra å ha skygge å sett seg i.
      Du får ha en fin kveld
      Klem fra mæ

      1. Ja det ble en bra natt i natt for jeg sov jo bare 2 minutter så det var godt jeg fikk sove natt til i dag.

        Her var det 30 grader i dag, nå så har solen gått ned men det er godt over 21 grader så det er ikke kaldt akkurat ingen fare for frostskader her.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg