Det har vært en fin dag til nå.

 

 

Ja det ble en fin dag i dag, hvis en ser bort fra regnværet, nå vil jeg faktisk ha sol og varme ikke for varmt da for da kommer smertene igjen. Men det var ikke det jeg skulle skrive om, jeg skulle skrive om dagen i dag. Og  i dag har jeg ikke gjort så kjempe mye, jeg la meg på sofaen og der sovnet jeg og sov en stund ettersom jeg ikke hadde sovet ett sekund i natt. Å det er faktisk veldig slitsomt så det var godt med noen timer på øyet tidlig på formiddagen, ellers så hadde jeg ikke fungert eller fått gått meg en tur den ble kort i dag i regnværet.

 

Nå venter jeg bare på sommer hytta som starter klokken 19.00 i dag grunnet fotballkamp, da blir det spennende å se hvor langt alle lagene kommer i kveld.

 

Ellers så skal jeg gjøre minst mulig på mest mulig tid i kveld, det er jo noen dager som er slik ikke bare for meg men for deg også sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja jeg syntes det var greit og si i fra at sommerhytta begynte klokken 19.00, for jeg regnet med seg at de startet før i dag grunnet fotball.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Snur du ikke oppned på døgnet? Min erfaring er at man like greit kan bli skikkelig trøtt, og vente med å sove til kvelden. Heller ta tidlig kveld enn å ligge på sofa på dagtid. Godt råd som gir god døgnrytme.

      1. Nei for jeg la meg på sofaen klokken 06.00 og sto opp igjen klokken 10.00, så det er ingen fare for å snu døgnet på hode. Så det skal nok gå helt fint med natte søvnen.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Lurer på om det er noe med været jeg … 😅 Ligger og vrir meg til firetiden og er mer død enn levende når klokka ringer halv sju. Og det samme er det visst flere på jobben som sliter med disse dagene. Nytter ikke med urtete eller noe som helst heller 😂 Men nå er det meldt sol og sommer til helgen ☀️ Kanskje vi får sove igjen alle sammen da 😎 Ønsker deg en fin kveld og en god natt

      1. Det kan det jo være at det er noe med været. Jeg la meg på sofaen en halv time før klokken din ringte i morges, og sov ikke lenger enn til klokken 10.00 så dagen har vært lang nok den. Ja det er vist meldt sol og sommer til helgen så kanskje det blir bedre på oss når søvn det gjelder.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt får håpe både du og jeg får noen timer på øyet i natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg