Det har vært en fin dag selv om jeg har vært litt sliten.

 

 

 

 

Jøss som tiden går når en har det moro, ja i dag har jeg vært druknet i malerier måtte forbedre noen av dem jeg allerede hadde malt. Ja det er mye kos og terapi i å male jeg syntes det faktisk er moro, så når jeg driver med det så glemmer jeg tid og sted å alt som er vanskelig og vondt jeg glemte faktisk å spise til og med. Spiste frokost i dag da å spiste nå for en halvtime siden, ble en suppe enkelt å greit og ikke minst godt å billig.

 

Jeg har også vært borte hos venninnen min på kaffe å litt skravling, var også en tur nede på butikken for henne begynt å handle på REMA 1000 for henne for der er det billigere enn på JOKER og den butikken er stengt nå for den skal bli en slik liten butikk som skal være søndagsåpen.

 

Gått meg en liten tur i skog og mark også for å lufte hodet litt før jeg startet å male, har vært litt sliten i dag er alltid det etter at jeg har vært på mestringssenteret blant mye folk. Ja det er jo både vondt og godt sliten på en og samme tid, hodet er fullt av tanker som jeg skulle ønske jeg var foruten sånn er det bare.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg