Det har vært en fin dag, med tur og andre ting.

 

 

 

Har i dag vært og handlet på morgenen det er godt å få det unna gjort, da kan jeg bare ta dagen som den kommer og det er godt når det er så varmt som det har vært i dag og i går. Å varmere skal det bli så da er det bare å være forberedt, for nå skal det bli hett her sørpå skal jeg prøve å sende noe varme nordover. Jeg var også oppe hos venninnen min i dag og hjalp henne med å handle inn litt, og vi satt og skravlet en god stund over en kopp kaffe. Da jeg var på vei hjem så var jeg nede å badet litt i dag også, deilig med litt avkjøling selv om vannet er ganske så varmt så er det varmere i lufta.

 

Nå sitter jeg og ser på fotball det er Frankrike mot Sveits håper på Sveits denne gangen men det ser dårlig ut.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Frankrike tapte mot Sveits. Jaggu skjer det noe! Er vell fortsatt håp for Danmark! Sola skinner men det er noen grå skyer. Blir lettere vær om noen dager i følge YR om jeg skal våge å tro på det! Takk for at du vil sende noe varme nordover. Det trenger vi nordlendinger. Nyt dagen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er jammen rart at det slår til, nesten hver gang nå er også Tyskland ute. Så nå er det håp for Danmark. Godt at dere har fått sol da håper at varmen kommer til dere også for det har dere virkelig fortjent.

        Jeg har nyt dagen til det fulle, håper varmen kommer fram til dere snart.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg